vineri, 7 noiembrie 2008

nedefinit...


Cum sunt eu ? Pot spune că sunt ca limba română… Una dintre cele mai dificile limbi, dar despre care se spune că este şi dulce ca mierea. Cuvinte vechi sau noi, combinaţii de cuvinte sau de expresii, greşeli gramaticale intenţionate, arhaisme, regionalisme şi neologisme… O limbă ce excelează în lexic pe zi ce trece.Sunt o explicaţie neexplicabilă. Sunt greu înţeleasa şi greu definita. De înţeles nu cred că ar putea cineva să mă înţeleagă exact cum sunt eu, pentru că în primul rând nici eu nu mă înţeleg pe deplin. E o provocare şi pentru mine acest vârf greu de escaladat. Drumul în sine e de neînţeles şi să mă rătăcesc e foarte simplu şi e greu să-ţi şi dai seama că te-ai rătăcit.Mă pot pune la mintea oricui, dar nu mă pot pune la mintea mea.Am o foarte mare răbdare cu cine vreau şi cu cine conchid că merită. Sunt un amalgam de personalităţi, am gânduri şi sentimente prinse parcă într-un ambuteiaj dar în acelaşi timp libere...Sunt un mister. Misterul prins în alţi oameni.Poţi citi foarte uşor ceea ce simt in expresia feţei mele, dar ai nevoie de cuvintele mele pentru a şi înţelege ce simt..Aş vrea să mă schimb, dar nu reuşesc nici măcar să găsesc modul în care aş putea. Las la experienţa de viaţă şi la mâna destinului felul în care aş putea schimba ceva la mine, ce aş putea înlocui sau adăuga.Nu pot fi definita şi clasificata, doar judecata.

Niciun comentariu: