vineri, 17 octombrie 2008

Sfarsitul unui visator...


Visare...Iar cad in visare...Iar zbor.Iar sunt fericita.Dar pana cand?Pana maine, ca doar e vis.Acest refren imi rasuna mereu in ureche...Uite o speranta.Vreau s-o prind...macar de as avea una .Macar o speranta...Dar nu.Eu traiesc din vise si amagiri...Nu.Nu vreau sa ma treziti.Lasati-ma sa plutesc.Aici totul e posibil."Ca doar e vis"Ah...Aceeasi voce ce imi reaminteste ca visez.Iar.Nin nou.La nesfarsit.Inceteaza!TU nici macar nu existi!Dubla personalitate?! Lasa asta acum. Visez... Inca visez.Vad culori.Simt culori.Curcubeu...Acum mi s-au deschis ochii ce in realitate orbi erau.Vad... Simt adierea viselor infantile .TU le vezi?Sau macar le simti?Nu.Vezi.Noi doua suntem diferite.De ce nu pleci? Pleaca.Oricum esti ireala."Ca si tine.Ca doar e vis..."Nuuuuuu..."Ca doar e vis...ca doar vis ..ca doar e vis .. ca doa e vis ...."Te rog. Nu ma distruge.Asa nu am sa ma pot trai ..."E mai bine asa .Realitatea ii elimina pe cei visatori.Ca tine."Ma sting.Mai lasa-mi doar un vis nevinovat ..." Nu mai ai nimic ..pleaca"Intr-o realitate ca asta cel mai scump e sa visezi...

Niciun comentariu: