duminică, 4 octombrie 2009

Te costa atat de mult sa zambesti?


Ce te opreste sa zambesti omule? Grijile, problemele, responsabilitatile?
Fiecare dintre noi le are mai devreme sau mai tarziu, doar ca unii stim sa le ascundem de minune, stim sa ne bucuram de viata si poate totul se rezolva de la sine, iar altii pun grijile pe primul loc, uita de magia vietii.
Vad foarte multi oameni in jurul meu, care sunt acri de parca viata pe pamant este o pedapsa si de parca ar trai nelimitat, de parca n-ar muri vreodata si de parca serviciul si tot ceea ce au sau ii inconjoara sunt o povara, o pedeapsa sau se considera mult prea diferiti si incompatibili cu viata...
Omule, nu te costa nimic sa zambesti, sa iti rezervi niste momente in care sa uiti de lucrurile care te apasa!
In ultimul timp am vazut tot mai multi oameni tristi...

2 comentarii:

Andrei Răduţu spunea...

Dupa cum am constatat si eu, problemele ne acapereaza sufletul si mintea si incepem incet, incet s ane obisnuim cu statutul de oameni tristi, cand bine ar fi sa lasam totul in spate si sa zambim...asta e...se mai intampla...o stiu pe propria piele:D...singuri ne facem noptile mai lungi:D

Cristina spunea...

@Rapp: Se mai intampla... in ultimul timp am vazut tot mai multe cazuri!