vineri, 29 ianuarie 2010

Daca asta-i moda...


In ultimul timp, facand o statistica am constatat, sper sa nu ma insel, ca din 5 femei/fete cam 4 poarta la gat o esarfa cu, carouri. Mai nou se poarta si la barbati/baieti. Esarfele acelea care se poarta pe cap, dar la noi se poarta pe gat. Le stii sigur, alea in patratele!

Ori verde cu alb, negru cu alb, rosu cu alb, orice culoare cu alb. Shemagh am aflat ca se numesc. Mie una nu imi plac deloc, majoritatea seamana cu o fata de masa atarnata la gat. Dar cum gusturile nu se discuta nu mai am nimic de spus...

7 comentarii:

Anonim spunea...

da, ai foarte mare dreptate..și se purtau și anul trecut, cel puțin eu am una în pătrățele negre cu mov...mie îmi plac foarte mult cum arată, atât la fete, cât și la băieți...ceea ce mă stresează însă, este că, pe aici, majoritatea au alb cu negru...e plin frate de ele...am mers într-o zi în mall și cât m-am plimbat pe-acolo, am văzut cel puțin 15 persoane cu eșarfe alb cu negru...și problema e că, mie îmi plac foarte mult alb cu negru..adică e obicei îmi place combinația asta...și nu știu unde să găsesc una mai altfel, să nu fie cum au toți...majoritatea au modelul din prima poza care ai pus-o aici...sper să găsesc cu alt fel de pătrate :D

Tivadar Emanuel spunea...

si-a luat si fratelo ceva'n genu (pe undeva pe-aproape) - nu-mi plac nici mie ....

eu am clasicul fular de care nu ma despart iarna!

BlackCat spunea...

Unele esarfe arata interesant. Ca sa nu mai spunem ca modul in care e pusa la gat e si practica in acelasi timp. Problema e ca TOTI (cu exceptii) le poarta! Spiritul asta de turma tare tampit. In urma cu cativa ani am renuntat sa ma imbrac "la moda" (cu toate ca anumite elemente mi-ar place la nebunie) doar pentru ca TOATA lumea poarta stilul acela. Prefer sa fiu considerata demodata, baba sau mai stiu eu ce decat sa arat la 90% din populatia din categoria mea de varsta.

Cristina spunea...

@Adinna: Toate sunt o apa si un pamant, din ce am vazut eu la cumparaturi.
@Tivadar Emanuel: Cel mai bine e sa-ti pastrezi stilul.
@BlackCat: Si eu urasc sa fiu la fel ca toata lumea.

Tivadar Emanuel spunea...

exact..chair daca poate ptr. unii e demodat ..

Cristina spunea...

@Tivadar Emanuel- Atata timp cat te simti bine, restul conteaza mai putin!

Tivadar Emanuel spunea...

Bine zis!