luni, 16 noiembrie 2009

Imi place foarte mult romana si astfel m-am hotarat sa particip la olimpiada pentru a-mi masura abilitatile si a-mi demonstra daca pot sa fac fata. Joi e prima faza, as vrea tare mult ca miercuri sa am o zi libera, desi nu prea cred! Timpul de lucru este 3h daca am inteles, dar nu stiu deloc cate subiecte vor fi. Poate aflu pana joi...
Week-endul acesta am invatat cate ceva, oricum in mare parte stiam majoritatea notiunilor!
Totusi imi este teama sa nu ma fac de ras!!!

4 comentarii:

Ioana Radu spunea...

Nu te vei face de ras. Ai senzatia aceasta doar pentru ca acorzi o importanta mare faptului, ceea ce mi se pare normal. A fii artist si a nu avea emotii ori temeri este egal cu zero. Toate aceste sentimente te fac sa fi om. Stiu ca nu te vei face de ras. Pariu?
In plus, e ceva de apreciat doar faptul ca te duci, mai ales ca te implici, ai invatat si in acest weekend.

Cristina spunea...

Ramane de vazut! Astept ziua de joi!

Cristina spunea...

Iata ca am scapat de olimpiada! Primul subiect a fost despre perspectiva umanista a operei cronicarilor, intr-un eseu de 2-3 pag. Am scis 2 jumatate, dar am cam improvizat din ce imi aduceam aminte nu am stiut nimic invatat pe de rost. Stiam ceva invatat bine, bine dar nu mi-a folosit la nimic. Iar subiectul doi a fost din poezia "Memento mori" Eminescu trei cerinte detul de dificile, nu stiu cat de profund am intrat in problema. am scis cam generalitati!
Mi-as fi dorit sa fie liniste, dar nu s-a prea putut din pacate!

Andrei Răduţu spunea...

Frica nu are de ce sa iti fie...trebuie sa ai un pic de incredere in tine si in Cel de Sus si totul va fi bine:)...mult succes si sa auzim de bine:)