vineri, 6 mai 2011

Concursul international "Ars Nova" editia a IX-a

A fost o zi speciala astazi, o sarbatoare a cuvintelor, a creatiei in sine in Braila. Editia a IX-a a concursului international Ars Nova, organizat de Liceul de Arta, concursul a reunit in acest an aproximativ 2000 de lucrari ale celor 750 de elevi, din clasele a V-a - a XII-a, din tara si din Republica Moldova si Italia, dintre care au fost premiate 172. Astfel s-au acordat 19 premii I, 29 premii II, 34 premii III si 91 de mentiuni.
Mi-a facut placere sa intalnesc profesori cu care am lucrat spre exemplu domnul profesor Kitu Daniel si doamna prof. Pasici Geta. Au fost si profesori care ii intalnisem ocazional sau nu avusesem onoarea de a-i cunoaste printre care se numara catedra de la Liceul de Arta: prof. Gabriela Dascalu, prof. Iuliana Blanaru(Anghel) si Virginia-Gabi Simpetru. De asemenea prozatorul Daniel Dinca a avut o deosebita implicare in acest concurs. Imi va face placere sa-i citesc cartea primita in dar " Septembrie, uneori..." Nu pot sa-i omit nici pe presedintele Constantin Gherghinoiu, care din pacate si-a anuntat retragerea de la orice concurs literar, domnul director al liceului Haricleea Darclee, Neculai Enea. De asemenea a fost prezent si inspectorul de specialitate pe limba romana, domnul profesor Simion Adrian, care a tinut un discurs atat de pregnant pentru societatea de astazi... M-a pus pe ganduri...
Domnul inspector general Botea Viorel a stat 20 de minutele, il intelegem caci anumite situatii din inspectorat necesita rezolvare urgenta, e de apreciat ca si-a rupt din timpul sau pentru noi.
Sper sa nu omit pe nimeni...
Cea mai mare surpriza mi-a facut-o doamna profesoara Toma Liliana, dascalul care m-a sustinut 4 ani de zile si mi-a ghidat pasii. Fara sprijinul sau nu as fi reusit sa iau doua mentiuni la proza si eseu. Va multumesc pentru ca v-ati pus amprenta asupra propriului meu destin si pentru asta, va voi purta in minte si in suflet o viata...

P.S Revin cu poze in zilele urmatoare!
Seara linistita va doresc!

3 comentarii:

Georgiana spunea...

Hristos a înviat!
Felicitări pentru cele două menţiuni obţinute la proză şi eseu! Cred că te-am văzut la premiere:)

De asemenea felicitări pentru acest blog învăluit de articole cu totul interesante!

Andrei Răduţu spunea...

Frumos evenimentul din descrierea ta !

Cristina spunea...

@Georgiana: Adevarat a-nviat! Multumesc mult! Scriu doar ce-mi dicteaza sufletul...
@Rapp_ru': Nu sunt cuvinte ca sa descriu atmosfera...