luni, 16 aprilie 2012

A trecut mult timp de cand nu am mai postat ceva... Cauzele sunt multiple. Lipsa de timp e una dintre ele. Am extraordinar de mult de citit. In plus fiecare carte citita trebuie sa o consemnez in dosarul personal cu fisele de lectura corespunzatoare. Imi bat capul cu cercuri de literatura alaturi de unii colegi de facultate. M-am dezobisnuit sa mai scriu. Ma bazez mai mult pe critica, pe diverse pareri caustice, pe polemica...
Internetul nu il am in permanenta, asa ca profit cand il am pentru a mai cerceta unele, altele.
Pentru moment nu mai simt nevoia sa scriu pe blogg. Sunt mai acida in conversatii, mai altfel decat eram candva...

Bun rămas!

3 comentarii:

Andrei Răduţu spunea...

Mult succes si sa auzim de bine !

Anonim spunea...

Aşa eram şi eu într-o perioadă, nu mai aveam parcă inspiraţie să scriu...aveam idei, dar nu puteam să le duc la capăt. Dar acum că am terminat cu şcolile, am destul timp, se pare :))

Andrei Răduţu spunea...

Salut Cristina ! Te anunt ca m-am mutat la o noua adresa (http://andreiradutu.blogspot.ro/). Eu te-am adaugat deja in noul blogroll, asa ca daca iti face placere, o sa te rog sa modifici si tu linkul catre noua locatie. La buna recitire :)