luni, 1 februarie 2010

Muzica

Imi place sa traiesc muzica, nu mai e pentru nimeni un secret. Imi plac foarte multe piese si fiecare imi trezeste un alt sentiment astfel ca, atunci cand pun in player cateva piese traiesc intens cu fiecare in parte.
Cu totii avem piese care ne identifica, scrise parca din gandurile noastre si sentimentele pe care le incercam. Astazi va propun sa ascultati cu mine "If You Want Me"-Glen Hansard & Markéta Irglová, o frumoasa melodie pe care o puteti regasii in filmul Once

3 comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumoasă melodia...nu o știam, dar îmi place :)

Alex spunea...

:):) foarte frumoasa melodia,merge direct la suflet,pacat ca e putin trista..
Poate am sa reusesc sa te inveselesc putin....:) Nu iti spun mai multe aici, iti dau link ul pentru ca nu stiu daca si tu faci ca si mine, eu te citesc dar nu prea las comentarii.
uite putin:) :
http://sweetdr3amsfromtears.blogspot.com/2010/02/oscar-for-my-dear-blogs.html

Cristina spunea...

@Adinna: Ma bucur ca ti-a placut
@Alex: Uneori sunt binevenite si melodiile triste. Iti multumesc si promit ca o sa te citesc mai des. Am trecut detul de rar pe la tine. Apreciez ca ma citesti! O zi de marti excelenta (cat a mai ramas din ea)!