vineri, 12 februarie 2010

Oameni si oameni...


Se spune ca noaptea, in timpul somnului, creierul este mai activ decat ziua. Si se mai spune ca oamenii inteligenti viseaza mai mult. Imi plac oamenii care au ganduri bune, ochii senini si mainile curate. Sunt oameni in preajma carora iti face placere sa te invarti pentru ca printr-o vorba buna si o mana calda iti transmit din energia lor pozitiva. Iar tu o primesti si in schimb le oferi un zambet. Nu ti se cere mai mult. Imi plac anumiti oameni ...

3 comentarii:

Spiritul timpului spunea...

De-aia nu prea visez eu

Anonim spunea...

și mie îmi plac mult anumiți oameni și îmi place să visez....și cu ochii deschiși :)

Tivadar Emanuel spunea...

hehe faina postarea ca de altfel multeeeeeeee de-ale tale! ;)

stii ce am dedus insa eu din postarea ta - ca a fost o vreme cand eram tare prostttttttttt.. nu visam!

dar era din alte cauze .... cateodata nu visam si din cauza ...credintei .... e ciudat dar e adevarat!

O saptamana buna in continuare!