sâmbătă, 27 februarie 2010

Sfarsit de iarna

Capricioasa iarna da semne de slabiciune, acum in ultimele zile ale ultimei luni de iarna. Ne bucuram sa primim anotimpul reinnoirii naturii,dar si a vietilor noastre. Cu gandul la caldura, lumina, verdeata, ciripitul pasarelelor dimineata, parfumul suav al primelor flori, fata ni se insenineaza, inima se umple de bucurie ,traind fiecare clipa din primavara dorita...
N-am simtit niciodata mai acut absenta ei ca in iarna asta.

Primavara frumoasa va doresc!

Calling - Funny video clips are a click away

7 comentarii:

BlackCat spunea...

Multumesc la fel! Iarna e anotimpul de pe locul 5 in preferintele mele. Ma bucur enorm ca am scapat de frig, de zapada, de umezeala si de iarna in general.

Alex spunea...

:) primavara e anoimpul in care imi doresc sa ma casatoresc atunci cand o fi..si in special in luna mai..pentru ca e luna florilor, incepe si soarele sa isi faca simtita prezenta ceva mai puternic dar nici asa cum e vara..
Sa ajunga primavara si in suflet, nu numai afara:)

Cristina spunea...

La mine pe blog este mereu primavara!

Alex spunea...

:) dap, am vazut:) uite ceva care s'ar putea sa iti placa..eu nu am scris despre primavara dar am vrut sa fac un slideshow mai deosebit:)

http://alex-mysoul.blogspot.com/2010/02/primavara.html

Ioana Radu spunea...

Primavara frumoasa si calduroasa iti doresc. Sper sa fii intampinata cu ghiocei in prima zi a lui martie.
:D

Tivadar Emanuel spunea...

Multam fain!

O primavara frumoasa si plina de impliniri iti doresc si eu tie!

Cu drag, Manu.

Anonim spunea...

Da îmi place mult compunerea