marți, 4 ianuarie 2011

Cadouri din inima

"Oamenii se simt mereu îndatoraţi celor care le oferă lucruri,bucurându-se poate atunci când primesc ceva fără să dea nimic în schimb.Te-ai gândit vreodată însă,o Cornelius,că ei nu înţeleg şi nu observă că cel mai preţios dar pe care îl poate face un om altui om este TIMPUL? Căci cine îţi va putea înapoia vreodată fărâma din timpul tău pe care o petreci simţind şi încercând să ştergi lacrimile prietenului? " Seneca


Mi s-a intamplat chiar sa primesc ceva si sa ma simt "indatorata" si cred ca nu sunt sigura care a simtit acest lucru. De multe ori ne gandim doar la partea materiala, in epoca vitezei nu mai este timp de sentimente, de fapt, de lucruri care contează cu adevarat.
De prea putine ori ma gandesc la cel mai pretios lucru pe care il avem si anume, timpul. Oare nu e timpul cel mai frumos dar pe care l-am putea face cuiva? Si daca acel cineva nu apreciaza timpul pe care i-l oferim noi? M-am lovit mereu de intrebarea aceasta. Dar am invatat, si poate era mai bine sa nu, ca o farama cat de mica din timpul unei persoane costa. Si poate costa mult prea mult pentru a fi irosita. Cu toate astea, eu as irosi, si nu una, ci toate faramele din timpul meu...

Niciun comentariu: