miercuri, 19 ianuarie 2011

Limba latina poate e moarta, profa nu!!!

Astazi, am apreciat tare mult acesta fraza, a reusit sa ma faca sa zambesc. In plus am mai fost nevoita sa mai las niste comentarii la un articol din urma legat de limba latina. Cu aceasta ocazie reamintesc articolele mai ales ca ele au fost citite destul de des in ultimele doua saptamani. (articolele le gasiti aici si aici) Astept si alte comentarii de ce nu, la oricare din aceste trei articole, sunt dispusa sa raspund atata timp cat se foloseste un limbaj adecvat. Am refuzat acum ceva timp un comentariu din aceasta cauza.

3 comentarii:

nike spunea...

deci cum ?
ce are profa de nu este moarta?:)

Cristina spunea...

@Nike: Eu zic ca profa mai are multe de spus in fata elevilor/studentilor dornici sa o asculte! Sper sa intelegi mesajul...

Cristina spunea...

Purtam o discutie cu domnul dr. Munteanu, profesor de comunicare. Imi explica cat de importanta a fost latina in lucrarea de doctorat, toata etimologia cuvintelor este din greaca si latina...
E foarte important sa ai un profesor latinist, nu unul care are si catedra de latina in grija, pe langa cea de limba romana...