vineri, 9 aprilie 2010

The eye (2008)


Descriere: Sydney Wells e o violonista talentata si de succes ce este fara vedere inca din copilarie cand a avut un accident tragic. Dupa ce trece printr-un dublu transplant de cornee, tanara artista isi recapata vederea.
Insa fericirea ei va fi de scurta durata deoarece imagini confuze si inspaimantatoare incep sa o bantuie. Sunt acest aparitii un efect al recentei operatii, un produs al imaginatiei tinerei sau ceva ingrozitor de real? In timp ce familia sa incepe sa-i puna la indoiala stabilitatea psihica, Sydney devine sigura de faptul ca persoana anonima de la care a primit ochii i-a lasat si o mostenire mai putin placuta si anume o lume ingrozitoare pe care doar ea o poate vedea.

Un film impresionant ce merita vazut! Eu l-am vazut in dimineata aceasta si va invit si pe voi:


*pentru a vizualiza click cerc rosu, apoi click pe cel verde
*pentru full screen alege butonul care are incasetat o sageata( al 7-lea)
Vizionare placuta!

3 comentarii:

Liviu spunea...

Filmul Chiar e tare si eu l-am vazut acum ceva vreme. Mi-a placut , merita vazut

Minicoleta spunea...

un ochi pe aici ca nu am mai fost de ceva vreme...dar ai un dra, Cristinuta draga lamine pe blog...hai si il ia daca iti face placere!
cu drag, mirela :)

Cristina spunea...

@Mirela: Din pacate nu pot intra la tine pe blogg, imi arata doar tema blogg-ului incarca si apoi se blocheaza, nu pot sa vad nimic... O sa mai incerc poate isi mai revine zilele acestea!