vineri, 11 iunie 2010

Cafeaua delicioasa


Ador cafeaua. Imi place parfumul fin si rafinat, dar nici gustul nu imi displace. Nu sunt dependenta de ea, beau o ceasca pe zi, doua, trei (dar asta se intampla rar), uneori chiar nu beau deloc, zile la rand.
Nu cantitatea e importanta, ci calitatea. Imi place sa o savurez in liniste, in timp, alaturi de o carte buna sau de prieteni.
Imi place cafeaua cu fel de fel de combinatii inedite:

*pun in cutia de cafea un pliculet de vanilie; (cafeaua la ibric mi se pare cea mai buna)
*in ceasca pot pune doua, trei lingurite de rom
*vara, peste cafea pun o lingurita de inghetata de nuci caramelizate;
*peste cafeaua neagra pun un mot de frisca , iar peste frisca presar un pic de scortisoara pudra;
*cand face mama crema de zahar ars, ii fur 2-3 linguri de sirop si le adaug peste cafeaua mea neagra – ii da un gust deosebit;

Voi ce trucuri folositi?

Niciun comentariu: