joi, 3 iunie 2010

Mananc ca sa traiesc, nu traiesc ca sa mananc!


Astazi purtam o discutie interesanta cu un stimabil profesor care considera ca pentru o amarata de excursie in Tulcea de o zi trebuie sa iti iei mancare la tine. Si cand zic mancare nu ma refer la o gustare si un pachet de biscuiti, la ceea ce ma gandeam eu initial. Acesta se refera la mancare gatita, eventual sa iti iei tot frigiderul cu tine. Eu nu pot sa mananc mancare rece, asa ca imi voi lua niste saratele si un pachet de biscuiti pentru dimineata. La pranz voi manca in oras ceva. Nu ma car cu mancarea de acasa. Se poate si strica, dar motivul intemeiat al meu este ca nu consum mancare rece, in plus vara mananc si mai putin din cauza temperaturii. In alta ordine de idei stimabilul imi spunea ca trebuie sa ma acomodez. Imi va baga mancarea pe gat? Daca nu vreau, nu mananc. De asemenea, mai spunea ca daca merg mult imi va fi foame. Dimpotriva daca sunt ocupata uit sa mananc si strictul necesar, si chiar nu mi se face foame. Deci, mananc ca sa traiesc, nu traiesc ca sa mananc!

Niciun comentariu: