luni, 19 iulie 2010

Am ramas fara cuvinte...


Mi-am aruncat o privire la rezultatele examenului de titularizare si suplinire. Nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca jumatate din cei inscrisi nu s-au prezentat. Am urmarit cateva cadre didactice, care ii cunosteam, fie mi-au fost profesori cateva luni, pe anumite concedii medicale a altor colegi de catedra, fie suplinitori de 1 sau 2 ani. Trei sferturi dintre cei cautati de mine nu s-au prezentat, desi s-au inscris. Am intrezarit doua note peste 8, a doi profesori care mi-au fost dascali anii precedenti. De asemenea, un rezultat de 6,5 la un fost profesor de anul trecut, sper sa nu mai "lucrez" cu respectivul si anul acesta. Uimitor dar adevarat, multe note sub 4, la persoane care nu ma asteptam. Cel mai socant rezultat l-am vazut la fosta mea diriginta din generala. Profesoara de chimie, gradul I, nota 10 la gradatie, 11 ani experinta, 9,80 licenta. Ce bine suna pana aici... Dar o nota cu mult sub 4 la acest examen. Sa fie o intamplare? In opinia mea, daca nu ma simt pregatita nu ma prezint la examen.
M-am uitat pe subiecte, nu mi s-au parut grele. Indiferent de domeniu mi s-au parut accesibile. Atat primele doua subiecte, cat si cel de pedagogie daca le tratai cu atentie si aveai si un minim bagaj de cunostinte luai un minim 6.

Niciun comentariu: