joi, 3 februarie 2011

Nu-ti ingropa talentul!

Ai voce frumoasa dar nu indraznesti sa o valorifici? Stii sa scrii extraordinar dar nu vrei sa imparti cu nimeni acest talent? Esti un orator excelent? Ai talent la pictura? Esti bun in a asculta pe cei din jurul tau? Te pricepi sa reciti poezii? Sau poate ca... stii extraordinar sa-i incurajezi pe altii. Dumnezeu ţi-a dat cu un scop acest talent. Dumnezeu cu un scop investeste in tine.

Tu te-ai intrebat cati alti oameni si-ar dori ceea ce ai tu? Te-ai intrebat vreodata cat de special este lucrul pe care stii tu sa-l faci? De ce nu-l valorifici?
Cauta bine in adancul tau, uita-te bine, sunt convinsa cs stii sa faci un lucru deosebit. Sunt convinsa ca ai un talent special. Tu ai un vis. Ai un talent. Ai un dar pe care l-ai primit si candva, va trebui sa spui ce-ai facut cu acest dar minunat pe care poate altii, si l-au dorit dintotdeauna!!

4 comentarii:

BlackCat spunea...

Multa vreme credeam ca am si eu talent cu duiumul. Apoi m-am uitat mai bine in jurul meu si mi-am dat seama ca nu-s chiar atat de talentata...

Cristina spunea...

@BlackCat: consider ca fiecare are un talent ascuns. Poate nu ai acordat importanta sau poate esti prea stricta. Poate nu te-ai uitat cu atentie in jur, poate esti dezorientata!

Anonim spunea...

Dacă avem un talent dat de la Dumnezeu, ar trebui neapărat să îl folosim în viaţă? O întrebare cam ciudată ce-i drept, dar îmi place să filozofez. Tu ce crezi?

Cristina spunea...

@Cristi B: Nu as vedea de ce nu am putea sa-l folosim? Cine stie ce ne poate astepta dincolo. Daca nu mai ai ocazia sa-l folosesti nu-ti va parea rau ca nu l-ai utilizat in timpul vietii?
Intr-adevar interesanta intrebarea! Multumesc! Te mai astept cu drag!