duminică, 13 februarie 2011

Simple incercari

Incercarile nu sunt scrise, nu sunt aplaudate decat daca sfarsesc printr-o reusita. Poti sa incerci sa-ti tii respiratia pentru o eternitate si ai sa fi aplaudat, doar cand ai sa reusesti. Poti sa incerci sa fi fericit, sa nu suferi si totusi fara suferinta nu vei putea niciodata sa fi cu adevarat fericit. Poti sa incerci sa nu plangi si chiar daca nu iti curg lacrimi pe obraz, in interiorul tau, totul lacrimeaza.
Poti sa incerci ce vrei tu, dar daca eu nu ma regasesc in incercarile tale, nu te voi aplauda. Caci oricat am tot incercat, nu am reusit, sa nu privesc in raport cu mine. Dar candva voi reusi sa ma conformez cerintelor mele si atunci voi fi mandra de mine, pana atunci, eu doar incerc!

4 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Cred că asta suntem-căutători.
Ne căutăm în gândurile altora, în gesturile și în atitudinea lor față de noi, vrem , prin altcineva , să ni se confirme o variantă în care credem.
Sau pe care dorim reală.
O seară frumoasă !

Andrei Răduţu spunea...

Iar incercarile facute de tine pentru ca asa simti ca este cel mai bine si pentru ca te fac sa te simti bine in pielea ta sunt cele de care trebuie sa te simti cel mai mandra:)

Nea Costache spunea...

Scuze de off topic:
Te rog sa te implici si tu ca alti peste 50 de bloggeri, in mediatizarea pe blogul tau a situatiei disperate in care se afla familia Zaharia din Braila. Date depre aceast caz, poti
gasi pe blogul meu, aici
http://www.neacostache.com/2011/02/10/romani-sa-%C8%99tergem-lacrimile-din-ochii-unei-mame-%C8%99i-a-gemenelor-ei/
si aici
http://www.neacostache.com/2011/02/12/o-mama-i%C8%99i-striga-disperarea-s-o-ajutam/
Multumesc anticipat!

Cristina spunea...

Poate saptamana aceasta mai mult ca niciodata am fost intr-o cautare a gandurilor...