vineri, 15 iulie 2011

Casa, dulce casa

Am revenit obosita dupa inscrierea la facultate. Am plecat luni de dimineata la Cluj, am avut legatura la Bucuresti, ajungand marti dimineata la destinatie. Am depus doua dosare la U.B.B. la Litere, unul pe limba romana si celalalt pe literatura comparata avand ca limba secundara italiana. Apoi seara am luat trenul catre Iasi. Am ajuns miercuri si am depus un dosar pe literatura universala si comparata.
Poate mi-am facut o impresie gresita despre Iasi, dar un lucru e cert nu m-am simtit bine in cadrul facultatii Al.I.Cuza. Am fost supusa unui intreg interogatoriu, la vederea adeverintelor de inscriere la UBB. "De ce ati optat pentru Cluj?", "Daca veti fi admisa la ambele facultati, ce alegeti?"... multe intrebari incomode de la niste asistenti lipsiti de tact si mult prea directi...
Astept miercuri un raspuns de la ambele facultati!

Niciun comentariu: