luni, 4 iulie 2011

Impresii dupa bac...

Dupa rezultatele dramatice de la bacalaureat vazute la televizor, inca de la ora 12, mi se inmuiasera picioarele... Am ajuns pe la ora 14, la mine in liceu pentru a-mi vedea notele. M-am linistit. Media mea este 8,88.
Ce m-a surprins si pot sa zic ca mi-a zdruncinat principiile a fost rezultatele spectaculoase, ivite din senin la o persoana, care habar nu avea sa lege o fraza, niste rezultate aparute intr-un cadru atat de corupt. Paradoxal, la un obiect ma depasea cu mult...
A cotizat bine, nu s-a jucat...

4 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Mă bucur din tot sufletul pentru tine!!FELICITĂRI!!
Am o rudă, pe care am pregătit-o timp de două săptămâni- este deșteaptă, dar leneșă. A muncit în două săptămâni cât ar fi trebuit în cei patru ani.
A obținut 8, 50 la limba română, 7, 30 la matematică 8, 80 la geografie. A absolvit liceul economic. Mi-a spus același lucru- au „picat„ colegi care învățau- totuși, dar a ieșit primul pe clasă un individ care era tot timpul în vacanță.
Mă doare să aflu că, în ciuda tuturor „opreliștilor„, unii s-au „descurcat„.
Eu insist să cred că nu mai este chiar foarte mult, până când societatea se va scutura de rele și de ticăloși.
Mult succes îți doresc!
Pentru primul tău pas bine și frumos făcut- SINCERE FELICITĂRI!!!

Cristina spunea...

@INCERTITUDINI: Multumesc din tot sufletul. 9,50 romana, mi-a picat fata cand am vazut gradul de dificultate la psihologie. Au fost pe placul meu subiectele de la romana... Acum urmeaza inscrierea la Cluj. Saptamana aceasta alerg dupa legalizari, poze, adeverinte... Ma asteapta o perioada agitata.

Andrei Răduţu spunea...

Felicitari ! Mult succes pe viitor si sa auzim de bine !

dreamr spunea...

Felicitari pentru efortul depus! Dar si pentru rezultat... Ma inclin...