vineri, 15 octombrie 2010

Imi pare rau, dar hotararea va apartine...


Poate veti citii printre randuri, poate nu veti ajunge niciodata pe aceasta pagina a mea. Oricum nu va voi spune nimic, poate la final sau poate niciodata. Voi fi un spectator al orei dumneavoastra... Imi pare rau pentru hotararea luata, dar nu pot face nimic doamna. Stiti prea bine ce aveti de facut, ca doar aveti cam 20 de ani de experienta. Este de apreciat ca v-ati gandit sa lucrati mult cu elevii slabi pregatiti- in jur de 10 si sa ii ridicati de la nota 4 la 6, pentru a trece onorabil de bac. Insa cu mine si cu ceilalti ce veti face? Vom fi spectatori cu sau fara voia noastra. Eu imi vad de treaba mea, insa simt ca ma veti pierde in scurt timp cu metoda aceasta novativa.
Ar fi trebuit sa nu coborati nivelul, dar ati facut-o si nu mai am ce face. Sper ca la final sa aveti macar satisfactia sa va vedeti elevii admisi daca asta urmariti.
Eu caut o performanta, o depasire a propriului nivel si in niciun caz o coborare a acestuia.

Un comentariu:

mediartys spunea...

daca ai spune si despre cine e vorba...n-am mai fi in Romania, cunosc tertipurile nenorocite ale ,,profilor'' de mana a paispea, pacat de voi cei care vreti sa traiti bine aici...