luni, 25 octombrie 2010

Rautate


Rautatea oamenilor ma inconjoara, cu cat incerc sa fug de ea, cu atat parca vine spre mine cu o viteza nebuna. Ma prinde intr-un vartej, din care cu greu evadez, sunt prinsa in el.
Mereu vor exista persoane rau-intentionate care imi vor da tarcoale. Dar acest lucru este inevitabil.
M-a ajutat mult sa reflectez asupra unor lucruri, convorbirea cu cineva drag sufletului meu, in dupa-amiaza aceasta. Mi-am dat seama cat de mult ma aseman cu respectiva persoana, parca imi completeaza gandurile. Maturitate, intelepciune, grija, atentie, sfaturi, multumesc pentru toate. Imi deschide anumite orizonturi, e incredibil cat de deschisa este aceasta persoana in diverse teme. Mi-a inspirat curajul de a nu-mi mai pasa de nimeni, de a nu mai pune la suflet toate lucrurile. Si pentru asta va voi fi recunoscatoare...

Niciun comentariu: