vineri, 29 august 2008

Aceeasi zi trista amara si grea. Norii par sa urle, infometati sau insetati de neliniste isi revarsa lacrimile asupra orasului. Inima imi bate cu o viteza nebanuita, simt ca traiesc intens , se scurge prin vene incertitudinea. Nesiguranta se naste din ascunderea adevarului , as vrea sa am un duh caruia sa ii cer sa imi indeplineasca 3 dorinte. Mi-ar ajunge sa fiu fericita pentru ca stiu cum sa imi alimentez bucuria , dar nu reusesc sa o gasesc.O caut de ceva timp intr-un intuneric ciudat, din cand in cand se mai aprinde o luminita, dar se stinge repede caci increderea dispare. Viata perfecta e undeva departe, o pipai cu gandul si visez. Traiesc in doua lumi, fericirea se naste in mine- creste cu repeziciune- se sinucite insa cand se izbeste de adevarul din lumea aceasta. Sunt trista si ganditoare, un mod de a suferi. Nu stiu pentru cat timp, nu stiu daca aceasta este solutia cea mai buna, dar alta nu am.Fericirea exista...Dar totusi imi las ratiunea sa se imbete cu visuri. De ce?

Niciun comentariu: