miercuri, 27 august 2008

In cautarea unui drum...



Sunt atat de aproape si totusi atat de departe spre a-mi cladi un drum.Principiile mele se definesc din ce in ce mai bine.Consider ca am capatat destula experienta de viata la o varsta frageda.Oportunitatile iti sar in fata insa trebuie sa ai grija la eventualele riscuri ce ti le ofera acestea.Uneori ma simt atat de departe de aceea cale,dezechilibrandu-ma cu usurinta de idealurile mele deja stabilite.Mai e ceva pana la rolul principal din scena vietii mele.O scena mult prea abrupta,unde toata lumea se calca in picioare,uitandu-i pe cei din jur.O cena nemarginita de idealuri,ganduri insotite de multa nepasare.Pana voi ajunge si eu in rolul principal,voi astepta,aplecandu-mi atentia la greselile principalilor pioni!Numai destinul va decide!Pana atunci voi avea curajul si ma voi aseza in calea sa.

Niciun comentariu: