joi, 28 august 2008

Eu si doar eu


Acest articol nu va fi despre nimic altceva decat despre mine. De cele mai multe ori in viata sunt lucruri mult mai importante decat fiinta mea: munca, studii, mancare, curatenie, filme, carti, bani, alti oameni, etc. Mereu ma las pe mine pe mai tarziu, doar am tot timpul sa fiu cu mine, nu-i asa ? Mereu las tot ceea ce imi face placere pe mai tarziu, sperand ca voi avea un timp in care sa ma bucur in mod real...De foarte multe ori fac bucurii celorlalti pentru ca ma gandesc ca acestea ma vor bucura si pe mine.De foarte putine ori fac lucruri care conteaza intr-adevar pentru mine... Stii cum le recunosc? Sunt cele pe care le fac cel mai bine. Stiu ca nu sunt singura care simte acest lucru. Mereu facem ceva pentru ca trebuie. Dar se intampla foarte rar sa realizam ceea ce ne multumeste cu adevarat si la care participa intreaga noastra fiinta. Ai o flacara in tine. Urmareste-o. Ea te va duce la cea care esti cu adevarat.

Niciun comentariu: