vineri, 29 august 2008

Am invatat ca...


Am invatat ca vorbele spuse cu ajutorul unor cuvinte elaborate nu vor face mai usoara o discutie cu ceilalti.. ..am invatat ca oamenii nu trebuie tratati in functie de prima impresie.. ..am invatat ca oamenii sunt animale mai periculoase decat orice animal.. ..am invatat ca fiecare trebuie sa dispuna de un anumit procent de creativitate.. ..am invatat ca profesorii nu te fac mai inteligent; te fac mai intuitiv, mai rau , mai tupeist, mai dezamagit, mai plictisit, mai nonconformist, mai pesimist.. ..am invatat ca scoala te face intr-adevar mai destept numai daca nu iei in seama profii tampiti, daca inveti ceea ce-ti place si esti eficient...am invatat ca daca esti prea bun, prea generos si prea maleabil, esti luat de prost.. ..am invatat ca sfaturile primite trebuie sintetizate si reformulate, spre a nu-ti ramane niste idei intiparite in minte si sa observi mai tarziu ca sunt total gresite.. ..am invatat ca deseori iti vine sa pierzi timpul stand degeaba. dar de cele mai multe ori nu rezisti sa stai fara sa faci nimica decat aproximativ un minut. Asa ca pierzi vremea facand ceva totusi.. ..am invatat ca tot ce exista pe lumea asta poate fi modificat cu ajutorul creierului propriu. Mai exact, depinde din ce unghi privesti lucrurile. O chestiune dificila ti se va parea relativ usoara daca stai cateva minute, inainte de a o face, si iti impui ( iti inchipui) ca este un lucru usor pentru tine.. ..am invatzat si m-am folosit de teoria relativitaii ;).. ..am invatat ca unii barbati sunt sensibili si vulnerabili, de aceea isi creaza un " scut de protectie" . Daca reusesti sa intri in sufletul lor, acesta se va deschide mai usor decat iti poti tu inchipui.. ..am invatat ca unor barbati le e frica sa ramana singuri. Trebuie sa aiba in permanenta un prieten. Tocmai atunci devin ei disperati si sunt o prada usoara pentru cele care nu le merita.. ..am invatat ca daca nu imi caut prietenii, ma cauta ei exact cand nu am nevoie ..am invatat ca poti sa fii centrul pamantului la fel cum poti sa fii si o piesa de lego.. ..am invatat ca desi cateodata simti ca nu ai nimica in cap, nu inseamna ca te-ai prostit. e doar o depresie minora iar cunostintele sunt tot acolo.. ..am invatzat ca subconstientul e o fortza inestimabila.. ..am invatat ca e distractiv sa te joci cu focul, atata timp cat stii ce faci.. ..am invatat ca singuratatea de durata apare atunci cand nu vrei sa fii singur; am invatat ca atunci cand vrei sa fii singur, esti "invadat" de ceilalti.. ..am invatat ca a fi sociabil nu inseamna a vorbi mult.. ..am invatat reactiile corpului, limbajul non-verbal, sunt niste arme pe care le poti folosi dar care pot fi folosite si impotriva ta.. ..am invatzat ca rabdarea si asteptarea sunt lucruri bune.. ..am invatat ca a fi hotarat inseamna mult si unii oamenii care pretind ca sunt hotarati se inseala enorm.. ..am invatzat ca o relatie inseamna o echilibrare a balantei pe ale carei talere sunt asezate fericirea si dezamagirea.. ..am invatat ca, credinta este o putere a sinelui. Credintza intr-o putere superioara ( divinitate) te face mai puternic dar are doua taisuri.. ..am invatat ca natura te iubeste de aceea iti ofera o stare de bine.. ..am invatat ca e bine sa n-ai dusmani.. ..am invatat ca e bine sa fii echilibrat din toate punctele de vedere, in relatiile cu ceilalti.. ..am invatat ca modestia, rabdarea, pasiunea, creativitatea, cumpatarea, increderea, dorinta, frica, curajul, capacitatea de a iubi, intelegerea, hotararea, seninatatea, promptitudinea, reactia de moment, imaginatia, sunt niste virtuti ce trebuie dobandite macar intr-o viata de om.. ..am invatat ca dusmania, indiferenta fata de tine insuti, egoismul, prostia, grandomania, ingamfarea, nerespectarea interlocutorului, neseriozitatea (cand aceasta este dorita), ipocrizia si altele, sunt elemente pe care EU nu as vrea sa le "exercit".. ..am invatat ca talentul trebuie fructificat.. ..am invatat ca oamenii mor.. ..am invatat ca pesimismult si dezamagirea te pot omori.. ..am invatat ca fiecare zi poate fi fericita, trebuie doar sa crezi ca este. din pacate iti trebuie antrenament pana reusesti.. ..am invatat ca un om este fooarte imprevizibil, orice ai crede despre el.. ..am invatat ca muzica,pozele, scrisul, pe langa faptul ca iti dezvolta imaginatia, iti infrumuseteaza viatza.. ..am invatzat ca exista si curve :)).. ..am invatzat ca nu trebuie sa ti faci o autocritica prea puternica.. ..am invatzat ca o vorba iti poate modifica viata, iti poate schimba modul de a gandi, iti poate intoarce viata cu susul in jos.. ..am invatat ca cea mai usoara cale de a deveni bogat este sa nu "practici" "efectul de turma".. ..am invatat ca un caracter propriu trebuie format de la o varsta frageda.. ..am invatat ca instinctele vechi. animalice, ale omului, sunt tot mai frecvente.. ..am invatat ca daca te stresezi ca esti slab, slabesti iar daca te stresezi ca esti gras, te ingrasi.. ..am invatat ca omul de cand e mic are tendinta de a fi in concurenta cu ceilaltzi.. ..am invatat ca trebuie sa mananci ceva dimineata, inainte de a bea cafeaua si a fuma tigara.. ..am invatat ca poti sa bei 10 beri si sa nu te imbeti sau la fel de bine poti sa bei 3 si sa fii in cap.. ..am invatat ca binele si raul sunt creatii ale omului.. ..am invatat sa nu-mi placa poetzii.. ..am invatat ca am intuitie.. ..am invatat ca daca asculti melodia preferata vreo doua trei ore, pana la urma devine insuportabila.. ..am invatat ca sanatatea este dirijata de starea de spirit.. ..am invatat ca un film valoreaza mai mult decat o carte. Chiar daca cei cu conceptii vechi nu sunt de-acord.. ..am invatzt ca discutiile despre scoala ma indispun.. ..am invatat ca nu mai trebuie sa traiesc sentimentele altora sau sa ma pun in locul lor. E destul de stresant.. ..am invatat ca pozele facute de mine ii impresioneaza pe ceilalti.. ..am invatat ca am talente nedezvoltate.. ..am invatat ca barbatii misteriosi si rezervati ma atrag pentru ca inseamna o provocare pentru mine.. ..am invatat ca trezitul de dimineatza te face sa te simti implinit seara, precum si trezitul tarziu te face sa te simti prost.. ..am invatat ca oamenii pot avea moduri similare de a gandi.. ..am invatat ca cei mai multi prieteni iti vor binele. chiar daca multi nu cred asta.. ..am invatat ca daca scriu chestiile astea aici, in jurnalul asta de pe hi5, ma simt mai bine.. ..am invatat ca unii oameni nu trebuie bagati in seama.. ..am invatat ca nu e bine sa ti bati joc de sufletele altora fiindca sufletele altora isi vor bate joc de tine :).. ..am invatat ca o secunda de incredere in tine te poate face sa infaptuiesti ceea ce nu ai realizat niciodata.. ..am invatat ca un lucru nesemnificativ te trage in jos; te coboara pana la nivelul de unde foarte greu te ridici.. ..am invatat ca daca citesti o pagina de carte cu voce tare si cat poti tu de repede, tot restul zilei/ saptamanii te vei exprima mai usor.. ..am invatzat ca un animal nu trebuie subapreciat.. ..am invatat ca exercitiile fizice ridica moralul.. ..am invatat ca, cu cat dormi mai mult noaptea cu atat te trezesti mai greu.. ..am invatat ca daca faci un lucru deosebit, lumea crede ca te-ai inspirat de undeva.. ..am invatat ca frigul te face mai receptiv, te trezeste la viata.. ... .... am invatat ca n-am invatat destule..

Niciun comentariu: