luni, 6 septembrie 2010

Toamna in ganduri

A sasea zi de toamna, si o ultima zi de luni din aceasta vacanta. Am asezat cu grija hainele de vara in ultimele sertare. Am pus u o usoara nesiguranta camasile si taioarele pe primele rafturi. Ma obisnuisem cu anotimpul cald, cu hainele lejere si sumare.
Toamna e singurul anotimp care imi trezeste anumite emotii. De la diminetile in care stropii de ploaie imi bat in geam pana la soarele lenes care rasare spre pranz. E vremea contrastelor, al nostalgiei, al misterului. Multitudinea de culori este similara cu cea a trairilor noastre.
Toamna e un anotimp special. E timpul sa se culega roadele, s-a domolit pirjolul soarelui, se pun in hambare recoltele...
Asa fac si eu, imi pun in hambarele sufletesti recoltele de peste an, caci si eu cam hibernez iarna. Mie imi pare toamna cel mai intelept anotimp, cel mai matur si asa as vrea sa devin si eu. Simt ca este ca si o reflectie a sufletului meu, asa sunt eu.
Nu-mi ramane decat sa sper ca acest anotimp imi va strecura putina emotie de toamna in suflet si nu il va supune unei triste melancolii.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Waaaw cat de frumos,cand te citesc parca imi ascult propriul suflet.
Numeri zilele exact cum o faceam eu candva...
Toamna este si in viziunea anotimpul cel mai intelept si recunosc cinstit,ii iubesc toate starile.
Supeerb Cristina!:*:*:*

Cristina spunea...

@Alinutza: Ma bucur ca impartasim aceleasi stari.

Tivadar Emanuel spunea...

dar vara nu e gata ,,, cel putin nu ptr mine ...
azi de exemplu pe strada - chiar am analizat situatia - eu eram singurul in tricou :)) m-am mirat ce-i cu lumea din jurul meu - niste ciudati :))

Cristina spunea...

@Tivadar Emanuel: Fac parte din "ciudatii" care si-au pus un sacou cu maneci 3/4 peste tricou.
Deja greierii nu se mai aud, a inceput sa se intunece mai repede, frunzele cad usor una cate una, vantul bate mai tare, soarele nu mai are aceeasi putere...

Tivadar Emanuel spunea...

azi e toamna si la mine :| ploua .... si e frig ...:| ...