marți, 14 septembrie 2010

Un ultim inceput


Am inceput un ultim an scolar din liceu. Mi-am revazut o parte dintre profesori. Ce pot spune? Am ramas prost impresionata... Mi-as dori sa ma insel, dar eu nu prea gresesc in privinta oamenilor. Ii citesc ca pe o carte deschisa, cuvintele ii dau de gol. Pot sa va dau doua exemple clare, din partea a doi profesori diferiti. Unul dintre promite ca va parcurge manualul fara sa ne "zdruncinam capul prea mult" "Unde nu e cazul nu insist!" Trebuie sa parcurgi toata materia pentru bac, asa mi se pare corect. Cum adica sa nu insisti?
Alta persoana se gandeste sa puna pregatirea pentru bac din semestrul al 2-lea intr-o luni de la 7 la 8. Sugerand ca el va veni pe la 7:30 sa vada cati au venit. Important ar fi de precizat ca are de gand sa cupleze 2 clase alcatuind 50 de elevi intr-o sala de 20 de locuri, caci dupa spusele sale "sper sa va gasesc macar 10" Am dedus ca nu ii face nicio placere sa vina si mai bine ar fi sa stam acasa...
As intreba, nu vreti sa strangem niste bani si sa ii punem pe masa la ore? Poate va motiveaza mai mult...
De asemenea, mi-am dat seama ce inseamna sa fi dezinteresat, sa nu ai vreo coerenta in exprimare, sa te crezi superior si sa-ti tratezi elevii ca niste pioni pe propria tabla de sah.
Multumesc dragi profesori pentru lectiile predate astazi!

Un comentariu:

Tivadar Emanuel spunea...

e trist ...


dar ma crezi ca si ei is satuli ? prea satuli ... o stiu ca si eu is ... ptr inca ft putin timp ...