vineri, 31 octombrie 2008

Amintirile


Bogatia melcului este casa sa, bogatia mea amintirile. Melcul isi poarta casa peste tot cu el ca sa aiba unde se adaposti, eu imi port amintirile pentru ca imi dau curaj si forta pentru a incepe o noua zi, pentru a privi oamenii direct in ochi. In clipele de ratacire ma retrag intr-un loc pustiu si revad tot trecutul meu. Sunt amintiri care ma revasesc si amintiri care ma innobileaza. Pe toate le indragesc cum indragesc susurul apei intr-o zi torida de vara, curcubeul sau floarea de cires.

Un comentariu:

julia spunea...

Pot sa-ti spun doar ca...susurul apei intr-o zi torida de vara...e asemeni sensibilitatii tale, curcubeul de care povesteai..straluceste perfect, asemeni aurei care-ti inobileaza fruntea....ceea ce a mai ramas de spus..e ca e placut sa-ti aud penelul pe foaie...cu respect Julia