luni, 27 octombrie 2008

Neliniste


În ultima vreme visez tot mai mult să fac ALTCEVA. Nu mă întrebaţi ce, că nu ştiu încă. Nu am dat un nume încă acestui ALTCEVA. Altceva, pur şi simplu.
Visez să-mi regăsesc culorile şi cărţile mele.Plimbările şi prietenii dragi. Întâlnirile cu oamenii care mă făceau praf, dar reuşeau să mă scoată din starea aia de moarte a sufletului.
Puţini la număr, oamenii ăia.
Nu ştiu de ce mi-e dor. De perioadele în care scriam, pictam, visam. Mai mult.
De aia visez să fac ALTCEVA. Nu ştiu încă ce. Mulţi spun că locul meu e AICI. Dar eu nu mai sunt demult sigură de asta. Poate sunt simple îndoieli pe care viitoarea ploaie le va alunga. Sau poate nu. Poate voi găsi sensul acelui ALTCEVA. Un altceva în care visez că sunt înconjurată de oameni mai buni, de idealuri mai înalte, de fapte mai bune.
Poate că ALTCEVA-UL ăla nu există. Decât în vise. Sau poate nu.

Niciun comentariu: