miercuri, 16 decembrie 2009

Nu ne grabim oare?


Trecand ieri prin piata am constatat tot felul de oameni care cumparau cate un brad sau o crenguta, dupa posibilitati.
Am ramas uluita si imi permit sa va intreb daca v-ati facut deja pomul de Craciun? Daca da, de ce? Nu stiu, “pe vremea mea”, pomul se impodobea pe 24. Sau, hai, cel mai devreme pe 23. Anul acesta, insa, aud pe toata lumea ca si-l impodobeste de pe acum, sau ca a facut-o deja. Mi se pare ca nu are niciun farmec daca incepi sa-ti impodobesti bradul cu 10 zile inainte de Craciun. E ca si cum ti-ai impodobi bradul in septembrie, ca si cum ai pune cadouri sub brad din august, ca si cum ar ninge din iulie.

2 comentarii:

Ruxi spunea...

noi pe 24 il impodobim. niciodata nu l-am impodobit mai devreme.

Cristina spunea...

Ma bucur sa mai aud ca se mai respecta traditia...