miercuri, 23 decembrie 2009

Rabdare de fier


Ieri m-am inarmat cu o rabdare de fier si am plecat la cumparaturi. Dusul as putea sa spun ca a fost de vis, a durat cam 30 minutele. Ajungand in Carrefour mi-am dat seama ca era foarte aglomerat, prin urmare in mai putin de 3 ore nu aveam cum sa scap. Partial am avut dreptate cam 3 ore mi-a luat pana m-am calcat pe picioare cu toata lumea. Dar la case erau pe putin 15-20 persoane. Pana la urma nu am avut nimic de furca cu asteptatul cat cu nesimtirea unora. La fiecare casa erau facute cozii nu numai in lungime ci si in latime. O tipa a venit dupa mine, s-a asezat langa mine dupa un moment s-a gandit sa mai inainteze si langa tipul din fata mea ca mai apoi in mai putin de cateva minute ajunsese cu mult in fata. Daca era o singura nesimtita nu ma mai deranjam sa ii spun ceva dar mai erau si cativa "domni" care nu puteau sa mai astepte asa ca nu respectau nici ei randul. In zadar se revoltau cei ca mine care stiau sa astepte. Cam o ora a durat si aceasta "distractie". Intoarcerea a durat foarte mult(in jur de 1 ora). In Viziru nu se circula cu mai mult de 20kmh, chiar daca intreaga sosea era impanzita de politie. Avusese loc un accident chiar in intersectie si ramasese doar o singura banda de mers. Am scapat si din acest chin... dar ajungand pe Calarasi si mai apoi pe Dorobanti am observat ca se mergea tot la fel de greu, cu toate ca nu exista niciun accident. Zapada asternuta in cele 4 zile de ninsoare nu a fost curatata mai deloc. Plugurile care se plimbau prin oras zilele trecute mergeau cu lama ridicata, fara sa curete zapada. Mi-as fi dorit sa filmez acele momente. Simionescu, primarul orasului ar fi trebuit sa angajeze mai multe firme de dezapezire. Si poate se gaseau fonduri, cum s-au gasit si pentru risipa de beculete de pe Calarasi. Consider ca anul acesta a fost o adevarata delasare din partea primariei.
Nu pot intelege de ce politistii au fost scosi pe teren? Ce sa faca? Sa ia zapada in locul firmelor de dezapezire?
De ce oare Galatiul a reusit sa-si dezapezeasca soselele? Nu e si el in aceeasi criza economica?
La voi in oras care e situatia drumurilor?

Un comentariu:

Antiignorantu spunea...

fara rabdare nu exista fericire;;:)