miercuri, 30 decembrie 2009

Ce iti doresti?


Inainte sa deschidem portile catre noul an, se spune ca trebuie sa ne gandim la anul ce va ramane in amintire. Personal, nu mi s-a intamplat nimic memorabil in 2009, pot spune doar ca a fost un an mai monoton. Oricum, cu singurata anul ce va sosii va compensa acest "gol", caci am cateva planuri de dus la bun sfarsit. Acum voi face o lista cu dorintele mele(prioritare) pe 2010:

1. Multa sanatate
2. Sa imi mai fac timp si pentru mine.
3. Motivatia sa invinga lenea.
4. Sa ii inteleg mai bine pe unii oameni.
5. Sa reusesc tentatiei si sa nu ma mai implic in mai mult de doua proiecte simultan.
6. Sa nu ma mai suprasolicit, asa cum am facut-o anul acesta.
7. Rezultate scolare foarte bune.
8. Munca mea, sa fie apreciata!
9. Sa ma pot ridica peste propriile asteptari.
10. Sa am noroc in noul an.
11.Sa fiu cat mai fericita la sfarsitul lui 2010,

Puneti-va dorinte si credeti in ele, chiar atunci cand credeti ca greutatile va doboara!

Un comentariu:

Andrei Răduţu spunea...

Iti doresc ca ceea ce ai scris tu aici sa te ajute Domnul sa realizezi:)...La multi ani, toate cele bune, multa sanatate, fericire si impliniri alaturi cei dragi Cristina:)