duminică, 26 decembrie 2010

A doua zi de Craciun

Ieri am primit cadou o geanta superba, nu mi s-a indeplinit lista dorintelor dar nu imi pasa.
Ma simt invaluita de seninatate si liniste, iar aceasta stare imi este de ajuns.
Vreau sa va multumesc pentru maill-urile trimise, pentru mesajele primite pe telefon, m-au facut sa ma simt bine.
Am observat ca parca nu e aceeasi stare de Craciun atunci cand afara sunt 15 grade! Ma bucur ca a inceput sa se simta iarna astazi. Oricat de mult imi place caldura prefer de sarbatori sa fie frig.
Va invit sa va bucurati de urmatoarea melodie pe care am alaturat-o unui clip de imagini sugestive pentru aceste zile!

2 comentarii:

Daniel Alexandru spunea...

Craciun Fericit!
Te invit sa citesti :
http://www.tipimaginar.blogspot.com

Cristina spunea...

@Daniel Alexandru: Multumesc! Te-am adaugat in blogroll, o sa mai revin!