vineri, 10 decembrie 2010

Un gand calduros pentru zile friguroase


Am inteles ca in timp, zbaterea nebuna in care ne traim viata, ne ucide sau ne amorteste speranta si vise. Luptam in permanenta sa fim mai buni, nu ne impacam cu un loc doi, care de fapt, poate nici nu e chiar al doilea.
Apoi sunt sentimentele pe care nu reusim sa le transmitem asa cum am dori, asa cum le simtim. Cuvintele care se rostesc in suflet altfel, mult mai inalt, mult mai curat decat atunci cand le dam drumul in lume. Repetam si despartim in silabe, cuvinte care-si pierd astlfel aripile. Totusi, cata importanta au cuvintele? Cat de importanta e senzatia tactila? Dar olfactiva?
E iarna, e frig. Mainile imi ingheata si acum... Casa sufletului mi-am imbracat-o, intr-o vara sublima...
Si am cazut pe ganduri...

2 comentarii:

Anonim spunea...

hmm ... e un adevart deliciu atunci cand nu stii cum sa-ti exprimi unele sentimente sau pareri, iar de nicaieri apare cineva care te invata cum sa faci acest lucru !!!

Cristina spunea...

@Tzzumbi: Intr-adevar mi s-a tot intamplat...