luni, 20 decembrie 2010

Cat de mult conteaza...


Pana acum nu am constientizat cu adevarat cat de importanta este o urare. Un simplu "va doresc o vacanta placuta!" valoreaza mult, cel putin pentru mine care sunt atenta la micile detalii. Analizez privirea omului atunci cand face o urare sau cand da un sfat. Remarc o privire taioasa, o privire rece, sau o privire blanda, calda. Un zambet sau o atitudine solemna poate condimenta o simpla fraza.
Inca o data mi-am dovedit cat de mult cunosc oamenii din jur. Zi de zi ii demasc... nu, nu eu! Cuvintele lor spun atat de multe. Trebuie doar sa le auzi.
Va doresc o vacanta placuta din tot sufletul meu!

2 comentarii:

Dungha spunea...

Buna seara! Am trecut sa vad ce se mai intampla in lumea asta, imi place, voi reveni cu placere... Sarbatori fericite!

Cristina spunea...

@Dungha: Buna, ma bucura reintoarcerea ta! Multumesc mult aceleasi sarbatori fericite alaturi de cei dragi iti doresc si eu!