vineri, 31 decembrie 2010

Happy new year!!!

Cateva ore ne mai despart de momentul trecerii intr-un nou an.
Un an in care imi pun noi sperante, un an pe care il voi “incarca” si cu “responsabilitati” pentru implinirea altor si altor visuri. Un an decisiv pentru mine, de care imi voi aminti peste ani si ani.
In aceste momente unii dintre noi, incercam sa ne facem un bilant a ce am, ce nu am si ce mai avem de realizat.
Momentul trecerii in noul an, ar trebui sa fie unul de bucurie pentru ca este unul al de eliberare din “fortele relele” ale anului ce se incheie si momentul de optimism si speranta pentru tot ce urmeaza sa realizam in noul an. Privim retrospectiv spre anul trecut, cu toate bunele si relele lui si ne intrebam daca va fi macar la fel de bun si cel ce vine. Raspundem hotarati. Da, va fi, pentru ca sta in puterea noastra sa il facem sa devina mai bun pentru noi toti!
Va urez fericire, realizari si impliniri, puterea de a gasi modalitatea realizarii voastre materiale si calea evolutiei spirituale. La multi ani !

3 comentarii:

Ioana Radu spunea...

Iti doresc ca in anul ce vine, viata sa-ti fie o continua sarbatoare. La multi ani!

Andrei Răduţu spunea...

Multumesc la fel Cristina:)

Cristina spunea...

@Terra Ioana: Multumesc, imi pun multe sperante in acest an!