miercuri, 22 decembrie 2010

Decor de sarbatoare


Astazi mi-am decorat apartamentul cu vreo 30 de lumanarele grena, parfumate. Am pus pe marginea meselor, pe la fereastra si pe rafturile dulapurilor. Aceste lumanarele le-am alaturat celor 3 pahare de sticla care au o ceara cu un miros puternic de portocale. De asemenea, am luat si niste betisoare parfumate cu un miros ambrat, specific sarbatorilor.
Am mai cumparat si esente pentru aromaterapie cu miros de brad si de portocala.
Maine voi aduce si bradul pentru a intregii tabloul Craciunului din apartament.
Recunosc ca nu m-am putut abtine fara sa le dau timp de 5 minute foc, pentru a le privii. Erau superbe!

4 comentarii:

Tivadar Emanuel spunea...

fain ;-)
eu n-as fi avut atata rabdare

Ioana Radu spunea...

Ah, te pup pentru ideea asta :D
O sa scriu şi eu despre cum mi-am pregătit apartamentul pentru sărbători.
Îmi place că ai ales toate lumânările grena. E una din culorile mele preferate şi e foarte potrivită pentru Crăciun.

Anonim spunea...

Hi, i just want to say hello to the community

Cristina spunea...

@Tivadar Emanuel: Craciunul m-a facut mai rabdatoare!
@Terra Ioana: Astept sa citesc!