luni, 21 septembrie 2009

Durere de masea


A trecut un week-end fara a scrie ceva pe blogg. De foarte mult timp nu s-a mai intamplat asta. Acest lucru se datoreaza unei dureri de masea ce persista de doua zile. Ce mai neplacuta, cea mai dezagreabila si suparatoare durere pentru mine personal este durerea de masea. Nu pot sa ma concentrez la nimic, nu pot sa fac nimic pentru ca in gura mea simt ca umbla cineva cu tarnacopul si atinge ceva la nerv. Prefer orice altceva decat durerile de masea.
Nu m-a mai durut demult maseaua, dar ieri pe la ora sapte jumate a inceput calvarul. Parca daca stau nemiscata pentru o clipa imi trece durerea, dar dupa cateva momente incepe iar.
Am tot luat calmante pana acuma, dar nimic. Dupa ce apas pe "publish" ma duc sa iau Paracetamol sau Vidan. Doar ca sa scap de aceasta senzatie neplacuta.

3 comentarii:

Andrei Răduţu spunea...

Ai grija:D

Anonim spunea...

Te sfătuiesc să te duci la dentist. Ia augmentin în caz că începe să se umfle. Dar du-te neapărat la dentist! Şi eu am avut probleme cu măseaua săptămâna trecută, dar s-a rezolvat :-s

Cristina spunea...

M-as duce daca as gasi putin timp, dar nu gasesc. Sau daca mi-as gasi putin l-as irosi cu o programare...