vineri, 11 septembrie 2009

Un nou skin de blog...


Nu, nu ati gresit blogg-ul!!!
Astazi m-am hotarat sa fac o schimbare. Nu as fi facut-o daca nu mi se stergea blogroll-ul, am zis ca daca mi-am facut de lucru cu acesta sa imi schimb si fundalul, sa dau alta atmosfera blogg-ului. Sper sa va placa si voua, pentru a-mi da seama daca va place m-am gandit sa fac un sondaj( il puteti gasi in partea stanga). Raspunsul vreau sa fie sincer. Am oscilat intre alte doua teme ce mi-au placut: aici sau aici
Mi-ar placea sa imi spuneti ca am luat decizia buna, cel putin eu nu regret, nu am de ce! Exista totusi o problema, nu pot atasa momentan nimic la subsol, mi-as fi dorit sa atasez cateva lucruri, dar poate eroarea va disparea cu timpul. V-as ruga sa va uitati in blogroll. Daca sunteti trecuti cu alt nume sau daca am omis sa va trec sa ma anuntati!
De dimineata m-am trezit cu "fata la cearceaf" dar cum mi-am schimbat tema blogg-ului alta mi-a fost dispozitia!

2 comentarii:

Cristina spunea...

Sunt convinsa ca oricare ar fi fost decizia mea cu privire la o tema mai deschisa sau mai inchisa tot nu as fi reusit sa multumesc pe toata lumea!

Andrei Răduţu spunea...

Mie mi se pare dupa cum ti-am spus, o tema foarte frumoasa:)...poate o sa incerc si eu in viitor sa imi caut ceva mai sugestiv, dar stiu ca o sa am nevoie de timp, asa ca o astept eventual un weekend:D