vineri, 25 septembrie 2009

Si iata ca a venit si marele eveniment...


Am asistat astazi la zilele liceului, o zi pentru care au fost necesare zeci de ore de pregatire. Ziua in sine, nu a fost foarte spectaculoasa, au fost cateva momente de buna dispozitie, dar scurte. Sonorizarea in mare masura a fost extrem de proasta. Am fost surprinsa sa vad anumiti profesori cum radeau "cu gura pana la urechi" de implicarea unora... A fost un moment artistic deosebit, ce mie mi-a sunat destul de bine, dar se pare ca unui stimabil profesor nu prea ii sunase si incepuse sa rada... Am inteles oarecum reactia. Domnul din scena, profesor de muzica studiase si actoria, e o persoana extrem de spontana, uneori poti spune ca e chiar inconstienta. Mi se pare umilitor sa razi de implicarea omului din scena, mai ales ca tu nu esti capabil sa te ridici la nivelul respectivei persoane. Apoi respectivul a inceput sa rada si de proprii elevi care recitau poezi. Nu ne-am intalnit astazi sa radem unii de altii. O puteti faci dragi profesori si in cancelarie! Nu? Trecand peste micile incidente si peste ironia unora a fost un eveniment frumos, o data in an. Nu stiu daca atatea ore de pregatire au meritat... Maine e o continuare a zilei de astazi, cu diferite concursuri sportive si o festivitate de premiere a concursurilor de astazi.
Mai jos am ales o melodie cantata foarte frumos astazi:

Niciun comentariu: