joi, 17 septembrie 2009

Munca, munca si iar munca


Simt ca a trecut 3 zile peste mine astazi si nu e decat ora 16 probabil pana seara tarziu vor mai trece inca pe atat. Ma simt obosita dar am sa rezist eroic fara a pune capul pe perna, timpul nu imi permite acest lux... Nu am timp sa mai scriu pe blog momentan, si nici in perioada imediat urmatoare. Lucrez la un referat despre Panait Cerna. Culesul materialelor, destul de putine din critica, imi ocupa tot timpul. Pe net nu am gasit nimic satisfacator despre acest poet asa ca sunt nevoita sa caut in alte surse. Promit ca o sa revin cand voi putea!

4 comentarii:

Anne spunea...

spor la treaba!

Cristina spunea...

Multumesc Anne!

Cristina spunea...

Pentru mine treaba nu se mai termina, dupa ce termin un lucru, incep altele si tot asa...

Andrei Răduţu spunea...

Stiu cum e cu timpul...printre picaturi insa, gasim si timp pentru pasiunile noastre...succes in toate proiectele tale si in viata:)