luni, 14 septembrie 2009

Ultimele momente de vacanta


Intr-o ora imi voi lua adio de la vacanta. Vacanta de vara a acestui an s-a scurs mai repede ca oricand. As vrea ca liceul sa inceapa pe 15 septembrie, pentru mine conteaza o zi in plus. Acum spre exemplu, m-as fi cuibarit intr-un colt al patului si as fi continuat sa citesc cartea "Iubire sau ura" de Jilly Cooper , pe care am inceput-o ieri seara.
Acum sunt in mare graba, am multe de facut. Orhideele din vaza imi zambesc, parca indemnandu-ma sa le iau odata si sa ies mai repede pe usa!
Asa ca la sfarsit va doresc o dimineata cat mai placuta tuturor si in special scolarilor si liceenilor succes in noul an scolar!

Un comentariu:

verde amar spunea...

cum am zis si eu: "zi de doliu"
trebuie sa fim puternici si trecem peste aceste momente grele [ =))]
asta este :D a inceput,se va termina :) nimic nu tine o vesnicie