marți, 3 martie 2009

Reteta pentru ignoranta


"The recipe for perpetual ignorance is: be satisfied with your opinions and content with your knowledge." - Elbert Hubbard

"Reteta pentru ignoranta perpetua este: fii satisfacut de propriile opinii si multumit de propriile cunostinte." - Elbert Hubbard

Intr-un mod ciudat eu chiar sunt satisfacuta de propriile opinii fara a crede totusi ca detin adevarul absolut. Din fericire, in ultima vreme invat din ce in ce mai mult sa ii ascult pe ceilalti si sa fiu indeajuns de flexibila incat sa imi pot modifica opiniile daca consider ca lucrul asta ma ajuta.De propriile cunostinte nu imi aduc aminte sa fi fost vreodata satisfacuta si de aceea am tot citit, am tot invatat de la oamenii cu care intru in contact si am continuat sa ma duc la diverse cursuri. Asa ca sunt o semiignoranta. Voi cum sunteti?

Niciun comentariu: