marți, 3 martie 2009

Trei lucruri dure


"There are three things extremely hard: steel, a diamond, and to know one's self." - Benjamin Franklin
"Trei lucruri sunt extrem de dure: otelul, un diamant si a te cunoaste pe tine insuti." - Benjamin Franklin

Sincera sa fiu eu nu sunt un fana de-al lui Benjamin Franklin si, totusi, cand am citit propozitia de mai sus am ramas pe ganduri. In primul moment mi-am spus ca eu ma cunosc pe mine insumi si ca nu e chiar atat de greu sa o faci. Apoi mi-am adus aminte de situatii in care am reactionat cu totul si cu totul diferit.A, si se mai intampla cateodata sa dai si peste unele aspecte personale mai putin luminoase. Eu una sunt intoleranta la prostie... Da, stiu, asta e o umbra de-a mea pe care nu am imbratisat-o inca. Oare o sa ma decid sa o imbratisez vreodata? Nu am acum un raspuns. Va cunoasteti pe voi insiva?

Niciun comentariu: