miercuri, 12 noiembrie 2008

Chiar conteaza?


Ma trezesc cateodata in fata unei intrebari la care nu am raspuns niciodata…rar pot sa o formulez clar…este mai mult un amalgam de sentimente cu semnul intrebarii….nu neaparat o intrebare in sine….sau nu una concreta, cel putin….la fel fac si acum….ma invart in jurul unei incertitudini….nici macar nu pot sa ma decid ce ma apasa…e ceva care pluteste in jurul meu…ca norul acela,care ploua doar deasupra ta….
Cred ca am ajuns atat de mult sutula de realitatea din jurul meu…de mersul cotidianului asta mancator de suflete si de vise, incat nu mai stiu cine sunt…
Am ajuns oare un simplu om care merge pe strada egoist…doar eu cu gandurile mele…doar eu cu ganduri identice ca ale celui care sta langa mine la semafor…doar eu cu mine, dar fara mine, de fapt….
Da, chiar am ajuns un om al multimii…si m-am pierdut printre umbrele gri…desi mereu mi-am dorit sa fiu cea colorata…
Da, m-am lasat dusa de val in directia gresita…..dar ar cam trebui sa lupt impotriva curentului….dar mi-e teama ca nici asta nu o sa ma diferentieze prea mult de celelalte persoane de la semafor….toti vrem sa luptam impotriva a ceva…pana si in asta semanam unii cu altii…
Pana la urma…se pare ca nu suntem atat de diferiti….pana la urma…se pare ca ne indreptam toti spre aceeasi directie…fiecare pe alta cale….
Atunci de ce sa incercam sa ne deosebim….o sa conteze ?

Niciun comentariu: