marți, 4 noiembrie 2008

Copilaria unora difera de a altora...timpul evolueaza...oare spre binele nostru?


Aseara m-am gandit la tine. Dulce copilarie...mi-e dor de tine! Mi-aduc si-acum aminte, parca a fost ieri. Cum ne jucam in fata blocului, cum ne intorceam murdari si obositi in casa seara, cum strigam la mama de fiecare data cand vroiam ceva sau cand ma certam cu cineva, saream coarda si jucam sotronul, elasticul, tarile, neuitatul "de-a v-ati ascunselea" cunoscut mai mult ca "fatza" si multe altele...si iarna...cu sania, mai stiti cand ne dadeam cu sania? Le uneam si faceam trenuletul...sau bataile cu bulgari si omul de zapada urias din noaptea de Revelion? Ce-a nins in noaptea aia...si cum am iesit noi afara sa ne jucam inainte de 12...eu una n-am sa uit...prea multe amintiri...imagini intiparite in minte pentru totdeauna...Si jocul cu papusile din scara blocului...Doamne si ce mai alergam!...urcam pana la 4 de cel putin 20 de ori pe zi...si cate ture faceam "la sifoane", sau la magazinul de unde luam guma aia tare de-ti rupeai dintii in ea...dar ce conta! noua ne placea...si banutii de ciocolata sau inghetata la cornet...sau cand suparam vecinii...v-amintiti?...da da batranica "simpatica" de la parter...i-am mancat juma' de viata...si iarna cand veneam de afara sa ne mai incalzim la un calorifer...eram uzi learca si pe jumate inghetati dar fericiti...Oare copiii de azi cunosc astfel de jocuri? Nu...ei s-au nascut cu calculatorul in fata...Cati dintre ei credeti ca se mai joaca la fel ca noi? Putini, nu-i asa?!...Si-atunci ma-ntreb...oare copii de azi sunt fericiti? Oare stiu ei ce pierd stand ore in sir in fata aparatului ce le controleaza viata? De cand n-ati mai auzit un ras curat de copil?...Poate ai uitat de ei copilarie!...Ia-i si pe ei in lumea ta!...Da-le si lor ce mi-ai dat mie...Iti multumesc, copilarie!

Niciun comentariu: