sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Simbioza...posibil oare?


Oare cum ar fi sa dormim si sa fim constienti de ceea ce se intampla? Sa cadem in adancurile somnului si sa ne observam trupul cum se transofrma in schimbare. Sa dormim si totusi sa fim treji. Sa ne urmarim visul dar sa fim constienti asa cum ne-am afla in afara corpului nostru. Oare a incercat cineva sa se aduca intr-o asa stare? Oare este posibil asa ceva? Si cum ne-am simti noi, sa ne studiem trupul cazand in adancul somnului, cum se petrece schimbarea iar creierul nostru incepe sa debiteze lucruri fantastice ce se transforma in vise. Dar cu toate astea sa fim constienti ca si cum am sta la tv si am privi un film pe care il si simtim in acelasi timp. Eu sunt de parere ca este posibil asa ceva.Dar dimineata am mai fi aceeasi oameni daca am afla ce se intampla de fapt trupului si creierului nostru in timpul somnului?

Niciun comentariu: