marți, 4 noiembrie 2008

nu mai am cuvinte...


Urasc oamenii care nu stiu sa fie oameni. Urasc persoanele perfide si prefacute. Si urasc persoanele care nu stiu sa se tina de cuvant. Mai omule, cuvantul, odata dat, trebuie respectat! Asa e corect; fata de mine; si de tine; si mai ales fata de tine! Cand spui ceva si apoi nu stii cum sa mai faci pentru a te coti, inseamna, de fapt, ca nu esti om. Dar atunci ce esti? Nu stiu. Poate doar o "giruieta in bataia tuturor vanturilor".Si urasc si persoanele care se comporta ca niste pisicute nevinovate pentru a-ti intra in gratii. Pentru care cuvintele de ordine sunt "linguseala", "prefacatorie". Ma uit in jurul meu (da, ma mai si uit in jurul meu, chiar daca nu-mi place ce vad) si observ la tot pasul astfel de persoane. Persoane care nu stiu sa se comporte omeneste, care nu stiu ce inseamna demnitatea. Si mai rau este ca exista si persoane care accepta sa fie lingusite. Mi-e greata. Da, mi-e greata de multi din cei care ma inconjoara. Oare ce-ar fi de facut? Sa-i evit? Sau sa ma evite ei pe mine? Sau sa ma schimb eu? Dar n-ar fi mai bine sa se schimbe ei??? Pentru ca nu e bine/corect/demn/frumos ceea ce fac. Nu e omeneste!!!Pentru cei care mai stiu inca sa fie oameni: numai respect. Pentru toti ceilalti... se subintelege...

Niciun comentariu: