miercuri, 15 iulie 2009

Colectii si colectionari


Am inceput prin a colectiona vise. Vise frumoase, despre succes, apreciere, iubire eterna, ca-n povesti. Unele s-au adeverit. Altele sunt prea "inalte" pentru a putea fi atinse. Am devenit mai severa in selectia lor si am invatat, ca trebuie sa fac si compromisuri pentru indeplinerea altora.
Exista cineva care sa nu fi colectionat ceva in viata sa? Nu stiu... scrisori de dragoste, timbre, vederi etc.
In urma cu cativa ani, am inceput colectia de pixuri si stilouri -instrumente valoroase pentru mine in aceea perioada. Apoi a urmat o alta perioada din viata mea in care am colectionat reviste. Cu putin timp in urma am inceput a aduna bratari.
Vorbind cu diverse persoane, am aflat ca fiecare a fost sau este colectionar de ceva:
- creioane,brichete,brose,lumanari,reviste,magneti etc...
Astept cu mare interes sa-mi spuneti ce colectionati voi.
O zi cu liniste si intelegere.

Niciun comentariu: